231210

Hallå där! Kom precis på att jag har uppdaterat allt för mycket på min blogg idag så då tänkte jag att jag passar på att skriva lite här då jag ändå är i farten. Ellen kommer ju blir sådär smått överraskad då jag bloggar på hennes blogg vid halv fyra på natten, men vad ska jag göra när jag ändå inte kan sova? Alltid jag att lyckas vända på mitt dygn då mina vänner sover... Ellen är ju åtminstone duktig då hon faktiskt jobbar och tjänar lite extra pengar men samtidigt så vill jag att hon inte ska jobba så att hon har tid att sitta uppe hela nätterna med mig och vara lite social!

Nej jag ska inte skriva allt för långt inlägg, har sett att Ellen inte har gjort det. Så ser ingen anledning till att ändra den vanan. Vi ses imorgon älskling, eller ja... senare idag då klockan faktiskt är halv fyra på natten. Ska kila ner på stan och ta mig en sväng förbi Bela (stavning?)


Kolla in min blogg och varför inte min nya hårfärg eller min nya design?
Klicka på bilden ovan!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0