Let it be

Dalig uppdatering. Såg nyss att min fina vän Sandra har gjort ett inlägg så de inte ser allt för tomt ut :) tackar jag för ♥ Men ska berätta hur min helg vart. Lördagen spenderades hos jennifer tog sedan natbussen hem med Sandra. Vi käka på mc och sedan hem och sova. Söndagen vaknade jag med skitont i halsen och gnomförkyld men drog endå till Djulö med några fina flickor. Vi skulle grilla korv men fick inte igång grillen. De planerades att åka hem till Lina och grilla hos henne men jag mådde aldeles för dåligt så jag åkte hem i stället.
I dag vaknade jag med feber och ennu mer förkyld men de stoppa inte mig. kl 2 drog jag till körskolan på riskettan och satt där i 4 timmar. Kanske något jag ångrar. Skulle egentligen ligga hemma och vila så jag blir frisk för imorgon åker jag och Amanda till sthlm. Så den här förkylningen kom verkligen vid fel tillfälle..
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och fundera på va fan jag håller på med. Har gjort samma mistag gång på gång, och de verkar som om jag inte lär mig av mina misstag. något jag måste sätta stopp för. Därför ska de också bli extra skönt att komma härifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0