CRI

Tack Linda för en sjukt bra och rolig kväll i går. Den var riktigt jävla mysig. Love U!

Har inte vart så mycket uppdatering för mig den senaste veckan. Jag inte mått så bra och det har vart stressigt med allt, men jag ska försöka att bättra mig :)
Sitter just nu på cri och jobbar lite. Kom nyss från Bela där jag har jobbat ett tag i dag. Ska hem och softa lite och sen drar jag vidare till vingåker till Anki där de kommer bli en riktigt trevlig kväll :)
Får skjuts av mamma så ni som också ska till Anki kan höra av er så kan ni åka med. Vet inte riktigt vilka som ska dit men säg till i så fall.


Nu ska jag jobba lite innan vi stänger. Så hör senare kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0