feminism

10.55 bussen tog jag från laggarhult i morse och hem. Tackar för en trevlig kväll i går  älskling!
De blev bara jag och Sandra men de gjorde inte mig mågot. Vi kollade på film och käka gott gott. Hah vi kolla inte på den sitsa filmen för den verkade för läskig ;) Vi va som små kycklingar båda två när vi satt där i varsina hörn när vi kollade på första filem :D
Dom var bra men båda hade dåligt slut och de vart tråkigt.
Runt 3 tror jag klockan var när vi gick och l oss. De var inte så tokigt. Stutsa lite i sängen några gånger innan jag fick tillsägelse av sandra och då somnade jag dirr.
Känner mig faktiskt riktigt duktig i dag. Har gjort klart religionen som skulle vart klar i 1:an men de sket jag i :) Så nu entligen. Har suttit med de i typ 3 timmar, men blir jag godkäns så är det fan värt. Har skrivit om Feminis kvinnornas rätt. Ganska intresant faktiskt.
Men nu ska jag ta mig en promenad med voven. Hörs senare kanske! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Tack själv för en helt aws kväll baby, woop wopp <3

2011-02-06 @ 16:20:02
URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0