have you sent me an angel?

Blev en tripp på stan med Sandra, Erna, Sara och felix. Hitta mig ett par svarta jeans och en grön tjöja som jag har lagt undan som min kära mor ska få hämta :) Har bestämt att jag ska ha kläderna på Stockholms modemässa som är nästa helg. Skön då var ett plagg klart, dom andra dagarna då?? Får rota lite och se om jag hittar något roligt :)
Mamma och jag har vart duktiga och vart och tränat i dag också. De behövdes kan jag säga. Ska försöka att gå 2 gånger i veckan nu. och nästa måndag ska jag börja på yoga??! Läskigt va min mamma kan tvinga mig till. Hur ska jag kunna sitta stil i en timme? (eller hurlänge de nu är..) Får se hur de går :)
Men nu ska jag försöka städa mitt rum. Jag säger lyckatill till mig själv..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0