My words

Jag förstår mig inte riktigt på Katrineholm och hur folket behnadlar varandra. Och lixom varför bry sig om mitt liv för? Jag skiter väl fulständigt i va du gör eller inte gör. Att folk lägga sig i andras liv är bara patetiskt för man har inte med det och göra. Det är så jävla typiskt lilla Katrineholm. Alla känner nästan alla och vill veta dirr om man gjort ngt.
Alla gör misstag ALLA så tro fan inte att du är speciell och är perfekt för det är ingen.
Man kan inte dömma boken efter utsidan och de är lika dant med människor.
Nu innan ni snackar skit om mig, någon av mina vänner eller vemsomhelst, tänk för fan innan. Snackar du så kan de lika gärna vara din tur nästa gång, tänk på de.

Kommentarer
Postat av: Haza

så jävla rätt ellen, tyvärr är katrineholm så finns inget att göra åt lixom.. det minsta lilla man gör vet alla om det spelar inge roll.. falska ryckten hit och dit som inte ens stämmer.. :/ bra skrivet!

2011-02-28 @ 22:32:38
URL: http://hjijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0