oj oj

Blev inget bloggande i går pga att när jag kom hem från norrköping så mådde jag riktigt jävla dåligt kan jag säga. Har halsfluss så är ju trolitvis därför. Men så klart ligger jag inte hemma för de. Finns så mycket jag ska göra. Tex resten av veckan är helt fullbokad. Nu jobba hos mamma i några timmar, sen va med Alice och i kväll drar jag till Felix och umgås med saknade vänner. Imorgon upp tidigt och ut med voven sen dirr till Elin och pussa lite på henne innan alla andra kommer. Natbussen hem sen och går till nävertorp. Sen på lördagen upp tidigt som fan baka tårta till mami som fyller år. Hon komme hem typ vid 2. Käka lite tårta och sedan vidare till stockholm där det blir resturang. På söndagen har jag lovat mamma att jag ska skjutsa runt henne i stockholm och utanför. Länge sen vi åkte och kolla runt de är mycket som har förändrats på bara några år ju :O sen ska vi ta oss hem till katrineholm också ngn gång på kvällen. Och på måndag är det den där jävla skit skolan. Ne men vadå utsätter sin kropp för massa stress inte konstigt att man har magkatarr (stavning?)

aa nu tror jag fan att jag har klagat färdigt för i dag :D Men livet är inte alltid så lätt men man får tänka att de är faktiskt folk som har de värre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0