shoppingrunda

Slutade typ skit tidigt i dag kommer inte ihåg varför vi fick sluta så tidigt men de var skönt iaf :) Elin bjöd mig på en pizza och det tackar jag mycket för ♥ Sedan gick vi och kolla lite på stan och hade det trevligt då Jennifer även hängde på. Där efter jobba jag en timme ungefär. Sat och väntade på att sandra skulle sluta då jag skulle snacka med henne. Fick Erna på köpet då vi gick till HM och lite sånt. Träffade även lite mer trevligt folk att snacka med.
Har nu beställt körlektioner äntligen så nu jävla ska jag försöka att få körkort till sommaren. Hoppas på de iaf.
Nu ska jag mysa lite med voven och sedan är de yoga :) Sen få träffa min underbara vän Linda en stund bara och prata. behövs!


Kommentarer
Postat av: eelin

taskigt..

2011-02-28 @ 18:28:02
URL: http://elinbackstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0