what has happened?

Kl 5 slutatde jag i dag, gick och träffade mamma på stan och fick skjuts hem. Skönt att slippa gå eller åka buss. Gick och pluggade på småföretagande dirr och har suttit med de enda till nu. Kan ju säga att jag fattar fortfarande inte ett skit när de gäller räkningen hit och dit..
Känner mig skapligt trött nu iaf och funderar på att gå och lägga mig. Har lollat på efterlyst, blir ju nästan tårögd när man får höra de där med de gamla paret som blev misshandlade. usch va är de för värd vi lever i ? Den har seriöst blivit helt galen. Man ser ju bara de som har hänt i katrineholm, är det de blivande stockholm eller?  Blir så arg av att bara tänka på hur värden har blivit så jag tror de är dax att sluta skriva och gå och lägga mig.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0