curriculum vitae

Snackade men Linda för inte så länge sen om sommarjobb. Har inte tänkt så mycket på de men de är dax att börja fixa de nu. Har sökt på Maxi men får väl se va dom säger. Bela kanske de också blir ngt men vet fan inte. Jag känner lixom som om jag kan den där biten, jag vill lära mej något nytt. Jag har lust att åka till sthm och jobba där någon stans. Men jag måste ju tänka på att jag har hund så de känns lite omöjligt :S
Iaf jag sitter och skriver mej ett CV (Curriculum vitae) Har fastnat lite känner jag.
Snart är de dax att duscha och klä på sig och dra till bowlinghallen :)

De här är någon som aldrig sviker. Alla borde ha en! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

om du ska upp till stockholm så vill jag LÄTT fucking på alltså ! :D:D:

2011-01-21 @ 18:25:47
URL: http://slaschcare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0