Love of my life

Ingen bra uppdatering i dag. Men blev ingen skola i dag heller, orkade verkligen inte upp.. Blev att åka till stan iaf och möta Sandra runt 12 tror jag den var.Vi gick och köpte tåg biljett och käkade lite MC. Sedan kl 2  tog jag tåget till Norrköping. För där skulle linda möta upp mej :) Åkte till norrköping för mina uggs hade gått sönder. Och jag köper inte skor för 1200 och sen går dom sönder när jag inte ens använt dom så mkt... Man tycker att dom ska hålla bättre för att dom är dyra och massa men de kan jag säga de gör dom fan inte. Blir så arg. Men iaf dom fixade de så nu är dom hela igen :)
Hahah fy fan länge sen jag skratta så mycket som jag har gjort i dag. Linda är riktigt pinsam kan jag säga, men endå skön ;) Tänker inte berätta för då kommer hon nog skämmas, men kan säga att om ni vill veta hur 2 elefanter har sex så ska ni ringa Linda. Hon vet precis och förklarar riktigt bra ;D
Har även träffat mitt livs kärlek. Han var skit packad och ville bjuda mej på en öl. Synd att man inte hunnit fylla 18 ;) Han var rik också sa han, men vet ju inte om han sa de bara för att jag skulle följa med :D
Kom hem precis iaf och nu ska jag städa lite för jag väntar på att Sandra och Amanda ska komma och mysa med mej. Kanske Erna skulle komma också men de vet jag inte :) Måste sätta i gång nu iaf. Hör senare kanske :)

Från i somras i Stockholm ♥
Tack älskling för en trevligt dag! :)

Kommentarer
Postat av: den bästa

inte mitt fel att vissa personer dyker upp vid fel tillfällen, såå jag har inget att skämmas för ;) <3

2011-01-16 @ 17:02:01
URL: http://lindahk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0