jaja

Avslutade inläget i går om att Jacob skulle hämta oss och vi skulle åka och käka pizza. Han kom efter en timme typ och vi drog till salambo. Vi hämtade Tom och Tobbe också. Efter salambo skulle Elin hem en stund så vi lämpade av henne, och sedan tog jag över bilen ;) Körde lite runt runt i vingåker, känner mej skapligt stolt :cool: :D Jag bara älskar att åka bil. Hur kan man va så jävla bil kåt?
A iaf så åkte vi och hämtade Elin igen och vi drog senare till Pg och softade lite där. Helt plötsligt var vi 3 tjejer och flera killar men de funkar ju också :)
Sen drog vi ngn stans för jacob och killarna skulle dra och åka skidor imorgon så dom fixade och planerade lite för det.
Usch va jag hatar skidor. Men hatar de säker bara för att jag inte kan åka. Har testat en gång och jag tror nog aldrig att jag tänker göra om det.
efter de följde jacob och Maja med till Elin och vi käka chips och drack massa cola♥ och kollade lite på tv samtidigt vi lysnade på musik :)
Iaf så drog jacob ngn gång där och jag, Maja och Elin drog upp på hennes rum och fåna oss lite. Skulle vilja lägga ut filmerna som Maja och Elin gjorde men jag tror inte att jag kommer få de ;)
Maja drog iaf och jag och Elin bestämde oss för att sätta oss på chatroulette, och de blev de hela natten. Vi stängde av runt kl 6. Haha chatroulette är så jävla äckligt men endå roligt på samma gång ;) 
Hitta mej lite snyggt iaf så man snacka med, de är bra att träna på engelskan iaf, alltid ngt. :rolleyes:
Har fortfarande inte vart uppe och hoppat på Elin, vet inte om jag vågar ;P

Blev lite bilder som jag tycker att ni borde få kolla på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0