Onepiece & Fjällräven

Sitter och kollar på olika onepiece och kan inte bestämma mig vilken jag vill ha. Vill iaf ha en jättestor med baggy form. Så skön att mysa runt i. Ska åka till Sthlm på lördag och har kollat upp att de finns en affär som säljer onepiece på Mäster Samuelsgatan 1 i stockholm så ska dit och prova hade jag tänkt :) Men åker egentligen till stockhlm för att köpa mig en fjällräven jacka på naturkompaniet sickla.
Kommer drömma om onepiece och fjällräven jacka i natt kan jag säga. Hjärnan går varm.. Men men de är några dagar kvar så behöver ju inte bestämma allt i kväll :)





Kommentarer
Postat av: Lars

Jag tror att det blie en grön.

Välkommen på skogsvandring.

2011-07-22 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0