+

Drog en tripp till Söderköping med tjejorna i klassen, riktigt trevligt. Vi stannade också och shoppa lite efter glassen. Bilder kommer sen när jag sitter vid min dator.
Kom hem för ett tag och väntar på att mamma ska komma. Blir nog att dra till Vingåker i kväll till Jennifer. Får ta nattbussen hem för ska jobba imorgon men lika bra de :)
I går va jag med Linda och Frida på dan. Jag fick min present av dom och så spelade vi spel och fika lite. Sen va de dax att åka och fira Daniel. Fick min present av honom också. Alltid lika kul med presenter :D kommer bilder därifrån också. Vi bestämde även att vi skulle åka till Barcelona med dom till höst eller senare. Skönt att komma från Sverige ett tag :) 
Hello barcelona, and hello shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0