I live my life

Blev inge sova i går när jag sa att jag skulle lägga mig. Henke och Patrik kom och hämta mig och vi åkte lite bil och snacka. Vet inte va klockan blev men trött var jag när jag skulle upp i morse.
Jobbiga kunder har vi haft i dag  kanjag säga. Orkar inte skriva mer om de för blir bra iriterad..
Möte sandra sen iaf och fixa lite grejor till henne. Vi han prata lite skit också och de behövdes :)
Tog med mig Amanda hem också vi har käkat och nu drar vi vidare till Lina och röker lite vattenpipa. Inte fel de :)
Får se hur sent vi kommer hem i kväll/natt kanske hinner blogga ngn mer gång innan vi går och lägger oss.
Taggar grilkväll imorogn. Kan inte bli bättre.
Puss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0