It was just a dream

Bra start på sommarlovet.. Har legat hemma sen i söndags med en förkylning. Alltid jag som blir sjuk när lovet börjar.. Imorogn blir de jobb så ber till gud typ att jag ska bli bättre. Har knapt kommit upp ur sängen så, snälla!!!!!

I fredags så följde jag med Linda till hennes skola och gick modell. Hon går stylist plusgymnasiet norrköping. Så de är hon som har fixat mig.  Var skit kul faktiskt. Ni får kolla på bilderna här nedanför.
Sen fyllde våran underbara Frida 18 så vi gick till henne dirr efter att vi kommit hem. Kul att få träffa lite nytt folk :)
Sen på lördagen var de skolavslutning. Kollade på studenterna och sen drog vi till Jonatan och fira honom eller va man nu säger :) 
Drog sen till mina fina tjejor som var i Amandas kompis lägenhet. Spelade lite kort och sen drog vi vidare till Felix där de var lite trevligt folk och lite mindre trevligt folk.
Hade en riktigt kul kväll/natt. De regnade som fan när jag skulle hem och folk var trevlig och stannade och fråga om jag ville ha skjuts hem. Dock lite konstigt att de bara var killar eller hur?

Nu är det dax för mig att gå och lägga mig i min sköna säng. Ska försöka att skriva lite mer här.
Godnatt!!






Lite suddigt kanse




Här kan man snacka tovor i håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0