You must go away now .. it's over

I går var jag ledig men var endå förjävla stressad hela dagen. Skulle pack men de gick inte så bra, och sen skulle jag även hinna fixa mig och grejor för i går kväll drog vi några stycket till Lina och grilla och hade de trevligt.
Blev upp och jobba i morse, hur trött som helst. Hade sovsällskap som inte var trött.. Vet inte när jag somna i natt.
Sitter nu i bilen iaf påväg mot Skåne. Vi har ungefär 5 timmar kvar tills vi är frame. Känns ganska lamt. Vi har inte kommit halvägs och jag har redan tröttnat.. :D Men jag har de softe egentligen, har hela baksätet för mig själv och massa cola så ska inte klaga :)
Kommer säkert skriva här på bloggen 100 gånger innan vi har kommit fram. Men va fan då har ni ngt att läsa iaf ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0