I do the same mistake

Haft en bra helg faktisk men kommer knapt ihåg va de är jag har gjort (A) Men berättar lite kort om vad jag gjort :) I fredags så åkte vi tjejor i HP2A till Söderköping. Och i lördags så jobbade jag ett tag och sedan ut till sjögölet och klippa gräset och fixa lite. Sedan hem en snabbis och sedan väg till Sara där även Sandra var. Sen ngn gång kom erna och höll oss sällskap. Vi rökte vattenpipa och snacka massa. Sånna kvällar är trevliga.  :)
Sen på söndagen upp tidigt och iväg och vandra någon stans utanför Örebro med Tuja, mamma och hennes kompis. Trode de skulle va jätte tråkigt men de var faktiskt skönt. Dock stannade jag nästan vid alla bänkar och tog fika hela tiden men men.. :D Hem sen och duscha och skit och sedan övnikörde jag till vingåker. Spenderade även min natt där. Kom hem runt halv 6 eller ngt i dag. Va hemma en timme ungefär och sen drog jag iväg och träffa Sandra. Vi käka lite och sen kom Sara, Lina ioh Felix. Härliga kompisar man har. Skulle inte klara mig utan dom :)
Ska kolla film nu och sedan är de nog dax att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0