Dag 1 - Presentation av mig

Har funderat länge på att göra en sån där lista som alla andra gör. Så nu har jag bestämt att börja. Så här kommer
dag 1 :) (Får se hur länge jag orkar hålla på med det)

Jag heter Ellen Kristina Maria Norén och blir 18 år 20 ma i år. Jag går andra året på Handels- och administrationsprogrammet på Lindengymnasiet.
Jag är född i katrineholm och har bott i samma radhus i snart 18 år. Men så fort jag går ut gymnasiet så blir det en flytt till Stockholm där jag spenderar mina helger lite då och då.
Jag är dyslektiker så jag ha riktigt svårt i skolan, och de är en liten del av varför jag verkligen HATAR skolan. Jag har svårt att stava så jag ber om ursäkt om det är mycket felstavat men det får ni stå ut med :)

Vet inte vad jag ska skriva mer om mig själv. Jag är en väldigt svår person att förstå sig på egentligen. Oftast glad men kan även vara jävulen själv och va iriterad på allt. Jag blir inte ofta just arg utan mest irriterad men blir jag arg så märks det. Mina vänner som känner mig väl ser dirrekt om det har hänt ngt te.x om jag är ledsen och mår dåligt.
Jag är väldigt tyst när jag träffar nya personer som jag inte känner, men när jag väl lär känna så pratar jag en hel del faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0