Stress

Min dag har vart riktigt jävla jobbig..
Gick upp 06.20 fixa mig och käka frukost och 07.15 så satt vi i bilen och körde till bilskolan.
Där hade jag 40 eller 45 min lektion.
Sedan dirr till skolan och plugga som fan där. Fick reda på att vi ska göra en redovisning på 5 minuter som ska vara klar om 2 veckor??va fan tänker dom med.
Efter skolan så gick jag till mamma och käkade lite. Smaka bra i magen för de va dålig lunch.
Gick sen till Bela där jag fick reda på att jag har fått sommarjobb :D :D :D
8 veckor ska jag få jobba. Nästan hela lovet men pengar kommer de bli på kontot. Mamma och jag har diskuterat att åka utomlands till höst så sol kommer jag få endå :)
Gick även förbi friskis och svettis och anmälde Sara och mig till boxning imorgon. Ska bli riktigt kul och jag och Sara kommer va döda på kvällen.. men va fan, ska man va fin så får man lida pin ;)
16.30 var jag på körskolan igen på teori. va ska jag säga om de. FÖRJÄVLIGT! Fan kommer misslyckas pga de. Hatar att plugga och de är ju inte de lättaste heller.
Och sist nu på kvällen så har jag vart på yoga, de börja kl  7 och jag har precis kommit hem och känner att de är dax att gå och lägga mig.
Så jag säger god natt och sov gott alla  :)


Linda nu har jag skrivit om hela min dag, räcker de eller? ;) ♥



Kommentarer
Postat av: LK

damn girl, grattis till sommarjobbet :D så jävla bra! ja nu är jag nöjd babe. puss natti på dig <3

2011-03-21 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0