Helgen

Blev inge mer uppdatering i helgen men jag har haft en bra helg. I fredags så var jag hos Lina och gratta henne. Hon bjöd på 3 rättersmiddag och de tackar jag för. Blev lite spel som jag var bäst på.. helt klart att mitt lag van ;)
I lördags så var jag och mamma bjudna till en som heter Barbro. Där blev de också massa god mat och även körslaget :) Kul att katrineholm fick så många röster. Men dom var riktigt bra också så de var dom värda. Bra reklam för lilla katrineholm också :)
Igår var jag ute och övninkörde nästan hela dagen. Var i vingåker och fixa lite och även i Floda och runt. På kvällen tog jag mig en promenad med Tuja. Fick även sällskap av en clown. Alltid trevligt..
Övninkörde på körskolan i dag också. Gick riktigt bra faktiskt så han tyckte inte att jag behövde fler lektioner just nu. Men teorin ska jag köra igång med i dag. Känns bra att vara i gång. Är ju fan inte långt till 20 Maj egentligen och då jävlar blir mamma av med bilen :)



Lägger upp en snygg bild på min vän Sandra som inte kan bita på naglarna :D Hon ser lite halvt tjurig ut när hon sitter brevod mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0