11 Days

Jag börjag tröttna lite på blogg.se nu. De är nästan alltid ngt fel..
Har vart duktig och städat lite hemma så nu är de fint :) har även suttit i solen i några minuter och lyckats bränt mig?? :S viste inte att de gick så snabbt men är skapligt röd i ansiktet och mina axlar se förskräckliga ut :(  Får hoppas att de dämpat sig tills imorgon för då blir de skola. Ska bli kul att träffa alla igen. Även fast de typ bara va en vecka sen så känns de mer faktiskt. Och Felix har jag inte sätt på jätte länge så honom ska jag hoppa på :)
Har börjat fundera på hur jag ska fira min födelsedag och om jag ska ha ngn fest. Och den 28 smäller de. På sjögölet är de planerat :) Skickar ut inbjudningar till dom som är välkommna. Men de är ju typ om 3 veckor så kanske är lite tidig ute och planerar men va fan :D


Trivs verkligen inte i min hårfärg så har bestämt att färga om. Men nu är den stora fråga, vilken färg?
Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: Lax

Fröken vet mycket väl vad en glad Lax tycker.

Kramiz

2011-05-13 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0