4 Days

I lördags kväll gjorde jag inte ett skit faktiskt. Va länge sen jag satt hemma och inte gjorde ett skit och är frisk. Riktigt skönt faktiskt :) Hade kunnar dragit till vingåker men skulle upp tidigt på söndagen så va bäst så.
Jag åkte till Norrköping på dansuppvisning. Kollade på min underbara Melvin. Hur gulligt som helst att kolla på när små ungar dansar (A) Han var riktigt duktig iaf, och otroligt söt!
Vi drog sen till gudmorsan och firade Tobias som har fyllt. De blev massa god mat och tårta.
Väl hemma fick ja sms av Amanda då de tog typ 40 min så satt hon hemma hos mig :) skapligt mysigt att få sovsällskap. Vi skulle kolla på film men Amanda var tråkigt och somna dirr så stängde av och låg och fundera lite innan ja somna.
Var segt att komma upp i dag, hade gärna legat kvar, har mått bättre. Men är alltid sjuk nu förtiden så är bara att köra vidare. Är skapligt hungrig så längtar efter maten.
Nu kanske jag ska lyssna på läraren så hörs senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0