8 Days

Roligt inlägg förut men va fan är så trött på allt nu. De går inte bra för mig någon stans.. Är på bättre humör nu iaf :) Dirr efter skolan åkte jag och mamma och köpte kläder som jag ska få när jag fyller. Fick med mig lite saker så skulle gärna vilja ha de nuuuuu! Mamma tycker iaf att de är skönt att jag vet va jag ska få så jag inte går och rotar i hennes saker efter paket :D Dock har de blivit en sport att leta så får tjata på någon annan och kolla bland deras saker istället.
Älskar paket! :D :D

Efter jag kommit hem så drog jag och träffa Emelie ett tag. Så kom hem för ett tag sen.
Han med att se att Sverige kom till final eller vart dom nu hamna. Alltid kul att Sverge kommer med någon stans och att vi syns :)
Men nu planerar jag film och sen sova. Imorogn blir en kort dag i skolan och de är ju aldrig fel.
God natt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0