Angel

Ligger fortfarande i sängen och softar. Har kollat film enda sen förra blogg inlägget. Har ingen kraft att stå upp ens. Vet inte va de är för fel faktiskt. Mamma kommer hem om en timme ungefär får hoppas då att hon kommer och lagar något gott till mig. Lite mat är aldrig fel :)

Har hunnit med 2 filmer. 
Alice in the wonderworld: Den var helt okej. Trodde dock att den skulle va bättre en va den var..
Och den andra filmen shopaholic: Den vart riktigt bra. Har sätt den förut men hadde helt glömt hur den var :)

Nu ska jag sätta igång en anna film och sedan blir de nog sova :) Kankse jag skriver ngt kort inlägg sen om jag orkar.
puss


En liten snygg bild sen i lordags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0