6 Days

Blev inget mer bloggande i går men jag hade fullt upp.
När jag kom hem så somnade jag på soffat. Vaknade av att gudmorsan ringde och fråga om jag ville ha skjuts till Ingbritt och Åke. De är så att dom firar 60 år i bröllopsdag. Ingbritt var 17 år när dom gifte sig. Helt otroligt att man kan va tillsammans i 60 år.
När hon var i min ålder så var hon både gift och gravid.
Några i mammas släckt tycker att de är konstigt att jag inte har kille och inte har några planer att skaffa barn nu.
Lixom vad för värd lever dom i egentligen??

Efter all god mat så drog jag och spela brännboll med massa roligt folk och sedan drog vi till Felix. Riktigt trevlig kväll faktiskt :)

Men nu ska jag dra och jobba och sedan ut till sommarstugan och städa. Hörs i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0