You see the smile that's on my mouth

Blev en hel del ändrade planer i går. Drog på en rask promenad rund djulö kl 21.30 kanske lite sen men de var riktigt skönt . Vi snckade om allt som fans att snacka om och de behövde vi båda två :) MÅSTE göras om.
Kollade även klart på filmen " The tourist "
Trode jag skulle ha lätt att somna på kvällen sen men så va de verkligen inte. Fattar inte varför jag inte sover på nätterna.
Tog min en liten sovmorgon i dag, skulle egentligen ha matte men jag kom inte upp så får ta och gå till henne någon annan dag.
I kväll blir de modevisning. Brukar gå för mamma men i dag blir de för Bela i stället. Blir lite mer påklätt en va de brukar va eftersom jag brukar gå i BH och trosor men de gör ju inte mig något  (A)


Söt du är Jennifer, hitta du något i örat eller? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0