26-5-11

Har inget internet hemma så är lite svårt att at blogga hemma. Måste fixas. I går va vi på promenad med klassen och så paddlade även jag och Jennifer kanot. Ramlade inte i som tur är :D
Gick till stan med Jennifer och Sandra efetr att vi slutat. Softade där med lite skitsnack. Drog sen hem då jacob kom och hänta mig efter ett tag. Vi drog till norrköpin och shoppa lite och sen drog vi och träffade Kevin. Vi gick och käka lite gott och sen va de dax att dra sig hem. Fick med mig lite fint hem faktiskt :)
Väl hemma så var jag helt slut men städa endå mitt rum. Ska ju ha mina underbara brudar på besök på fredag och då kan de ju inte se ut som skit..
I dag blir de också att städa, fast i dag blir de hela huset i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0