What is the name of the game?

Mysigt att de haglar ute?? Följde med Jennifer till bussen och då börja de. Första gången jag gått ute i regn med min skinjacka :( dock var det inte så mycket de regna men iaf.
Är på skit dåligt humör.. Finns ingen cola hemma har letat överallt men inte en enda droppe. Så nu fick jag ta en ramlösa? De får duga så länge till någon snäll varelse kan komma hit med lite cola :)
I dag blir det förövrigt städag på mitt rum. Har fått flera klagomål om att de ser förjävligt ut. Men jag är aldrig på mitt rum och jag sover för de mesta i soffan så varför städa ;) bara att stänga dörren så är de ingen som lider av de :D

I dag är de prick 20 dagar kvar tills jag fyller 18. Känns som om de kommer lite olägligt faktiskt. skulle kunna vänta i några månader till så jag hinner med teorin till körkortet. Och sen skulle de vara skönt att några som står mig nära skulle vara friska och krya. så de skulle kunna få vara Februari nu faktiskt :)
Dock vill jag ha värme så den kan få va kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0