Love you like a love song

Lite väl deppigt i går :D alla kan ha dåliga dagar men men.
I går hjälpte jag mamma att jobba. Det var öppet till kl 20.00 så kändes bra att inte låta henne stå där själv. Sen mötte Amanda mig på stan, vi gick och handla cola och chips och sen gick vi dirr till lägenheten och kolla criminal minds. Erna kom en stund och höll oss sällskap. Bler ganska sent för när vi väl gått och lagt oss så kom vi på massa roligt att prata om.
Nu har vi slutat och entligen lov :D :D :D I kväll blir det hemma hos Jennifer, inflyttningsfest. Men grejen är att hon flyttade in för typ ett halvår sen men bättre sent en aldrig.

Blir nog inget mer skrivande på ett tag. Vi får väl se. Imorogn blir de NAUSE och jag hoppas fan att de är kul. Känner mig inte ett skit taggad men det kanske kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0