1

Man blir ju lite iriterad när man kommer till skolan och så är läraren ledig. Tycker faktiskt att dom skulle kunna säga till men nej nej.. Men de kanske va lika bra för jag han börja på en inlämningsuppgift som ska vara klar tills imorogn. Håller på att skriva om kinesiska muren och det var inte så lätt att hitta information som jag trodde. Men har iaf hittat en del och vi får hoppas att det räcker. Sen är det en hel del kvar att göra men de får jag hoppas på att jag hinner med efetr skolan.

Känner mig lite strässad faktiskt. Ska hinna med historian, näthandel B och sen ngt med den där jävla politiken som också ska vara inlämnad snart. Och sen ska jag även hinna att pack och träffa Frida. Skulle gärna vilja sluta nu så jag kan få allt gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0