Körkort

Fan va arg jag blir. Jävla körkortsteor. Jag hittar inget jävla sätt för att få in det i huvudet.
Några har sagt till mig att man kan skita i att läsa boken och bara göra frågorna på körskolan och hemma, och vissa har sagt att man ska läsa boken skita i frågorna hemma och köra på körskolan men INGET funkar för mig. Jag har fått den här Lätta körkortsboken för att jag har dyslexi med en skiva så man kan få den uppläst men va fan dom läser den så jävla sakta så jag får panik och kan inte sitta still och tänker på massa annat. + Att kärringen som läser låter cp. Och själva boken är ju också helt cp.. Det står förklaringar som är för 8 åringar, kan inte läsa boken utan att bli iriterad. Jag är väl förfan inte dum i huvudet bara för att jag har dyslexi?
Jävla skit!!!!!!




En gladare nyhet är att min älskade Sandra har tagit körkort. Grattis gumman jag är förjävla stolt över dig! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0