<3

Har nu sätt att min älskade sandra har skrivit en rad på min blogg. Är de jag som är trög eller??? Ser de nu. aaja koll in hennes blogg iaf.
Så jag har bestämt att skriva lite om min vän Sandra Hammarbäck.
Den tjejen kan va en riktig tjurpuppa. Vissa tycker bara att hon är dryg hela tiden men men så är de faktiskt inte. ALLA har faktiskt ha en dålig dag :) Vissa lite oftare en andra, men om man verkligen lär känna henne så är hon faktiskt en tjej som verkligen bryr sig om andra. Självklart bryr hon sig mycket om sig själv men vem gör inte de ;) Det är hennes charm :D
Det jag vill komma fram till med de här inlägget är att Sandra kung Hammarbäck är en tjej man kan vara riktigt arg på men som man endå älskar :)
Som sagt älskar dej Sandra. ( och du är riktigt jävla sexig i din nya hårfärg)

Måste ju ge tbx på ngt sätt, har bara inte kommit på hur. Detta är ju alltid ngt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0