Helllllllooooo!

Kom hem från sthlm för en timme sen typ. Har visat mamma kläderna och allt som jag köpt. De blev riktigt mycket med hem i väskan. Har även köpt mej en nyårsklänning. Får väl se om jag lägge rupp en bild på den senare imorgon kanske, nu är jag så jävla trött att jag bara vill gå och lägga mej.. Men ne, alla kläder måste upp och sedan ska de städas :)
Fick även med mej en kavaj hem. ÄNTLIGEN! Har typ tjatat om en i ett år nu. Men nu hitta jag den perfekta. Helsvart och helt normal, men som passar till allt.
aa men kanske lägger upp bilder på lite som jag köpt. Men som sagt de blir imorgon i så fall :)
Nu sk jag gå och pussa på mamma för jag vet att hon verkligen har saknat mej jätte jätte mycket ;)
hörs alla snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0