The day after tomorrow

Som ni ser har min sandra tagit sig besväret att skriva lite på min blogg. Som tur är inget elakt en så länge, kanske ångrar mej lite nu i efterhand men Sandra du vet mycket väl att jag ger tillbaka om du är riktigt taskig ;)
Har precis kollat på en skit bra film som ALLA måste se. Den gick på 4:an i går men går säker att hyra eller ladda ner. Den heter "The day after tomorrow" Brukar inte gilla action men den här va faktiskt spännande hela tiden. Så kolla på den!
I kväll blir det filmen "Imagine me & you" kl. 22.30 på 1:an. Får se hur länge jag orkar kolla annars blir den inspelad så hr jag ngt att göra efter jobbet imorgon kväll.
Nu blir de att kolla klart på CSI. hös senare kanske annars imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0