so happy

Vaknade för ett tag sen av att mamma var så gullig och la en blöt vove i min säng, så de var bara att gå upp. Vill knappast ligga kvar i sängen då.
Snart tänker jag gå upp och fixa min garderob lite, det ser förjävligt ut där så de är bara att sätta fart :)
Kl 14.00 tänker jag ta en buss ner till stan och hjälpa mamma i affären och fixa lite på banken.
Kl 16.00 blir de pizza på stadsparken med några tjejer, ska bli riktigt trevligt faktiskt.

Jag tröttnar så jävla lätt på min blogg, vill ändra den hela tiden ... :S Därför jag slutar blogga ibland, för jag tycker att den är så tråkig.
aaja nu har jag gnällt lite också ;)
Ha en riktigt bra dag nu, så hör vi kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0