Candy

Helt slut i kroppen nu känner jag. Skulle vara skönt att få sova ett tag nu men sitter och väntar på käk så får hålla mig vaken. Sen blir de vidare till katrineholm :) Borta bra men hemma värst.
Min dag har vart sjukt bra kan jag säga. Blev dock inte så mkt shopping :( men lite fick jag med hem iaf. Kanske jag visar sen :) Vi har även vart och kollat på Brittas gammla sommarstuga som ligger lite utanför centrum. Tråkigt bara att de har blåst så mkt annars hade de vart skönt med en långpromenad.
Vi va även och kollade på spat hasseludden. De tråkiga med de är att dom har så dålig mat. Vi diskutera iaf om vi skulle ta en helg där men kanske ska prova ngt nytt ställe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0