Give me everything

Sitter och tänker på va jag har gjort i helgen och jag kommer inte ihåg faktiskt. Men någon av dagarna kom de lite folk hem till och sen har jag bara softat och haft de skönt :)
I går va jag iaf på safiren med Linda, Frida, Petter, Albert och Tim. Vi va och kolla på korslaget. Dom var riktigt duktiga, synd bara att dom inte van. Men va fan dom kom 2:a och hur bra är inte de egentligen :) Efter de drog vi till Petter och rökte vattenpipa då även Max och Filip kom och höl oss sällskap.
Drog sen hem och kolla på någon skum film ett tag men sen fick ja sällskap så kolla inte klart på den men de va lika bra de för den va dålig..
I dag var meningen att jag skulle plugga men de har de inte blivit något av. vet inte va kl var när vi gick upp, 1, 2 kanske ennu senare håller inte koll men känns iaf som om jag var sovit bort hela dagen.
Vet inte va som kommer hända i kväll men något kul hittar ja säker på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0