I walk in your footsteps

Haft en bra dag tycker jag. Tog en sovmorgon till 11 inte alla dagar man får sova så länge på en lördag.. Övninkörde sedan till Stockholm. De gick skapligt bra faktiskt. Körde även i stockholm. Lite läskigt att folk bara går mot rött och helt plötsligt så är dom framför bilen. Men ska inte klaga för jag gör precis lika dant.

Sitter nu och kolla på va jag ligger efter med i skolan. Känner att jag får lite panik. Ska även fixa teorin till körkortet så just nu känns det FÖRJÄVLIGT! Men egentligen va ska man börja med och vad är viktigast?? KÖÖÖÖÖÖÖÖRKORTET!

Men nu ska jag göra klart svenska nationella. Kanske skriver senare och berättar va jag ska göra för kul imorogn :)

p u s s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0