Vapendragaren

Eftersom att min vän är så otroligt dålig på att blogga (ja, jag har sett det senaste inlägget som kom upp för bara en liten stund sen) så rycker hennes trogna vapendragare in. Det är inte lätt att vara Ellen, speciellt inte när man är sjuk. Men å andra sidan så blir hon ju aldrig frisk, "akta er för Ellen, hon bär på den ena efter det andra". Nejdå, nu ska jag inte vara såhär. Hoppas min vän blir frisk snart trots att det egentligen inte spelar någon roll då hon inte ens ska vara hemma i helgen? Buhu, hur ska Ellen klara sig utan sin vapendragare (läs: mig) så länge?

Äsch, söker ni uppdatering så håller jag numera "bara" till på min egna blogg som finns HÄR! Xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0