What are you waiting for

Typ 3 timmar tog de att göra dessa skönheter ↓(dock med lite pauser :D ) Linda gjorde också och hennes blev riktigt bra för att ha gjort de första gången :) Jag blev riktigt nöjd med mina egna också.
Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Vi funderar på att spela kort, kolla film eller gå och sova. Vi är riktigt trötta så kanske lika bra att vi går och lägger oss för imorogn blir de en heldag. Ben&jerry's gå till Sture p, sitta vid vattnet och fika på en uteservering :) Mina fina vänner som redan planerat för hela dagen ;) Sen måste vi städa cokså..
Kl. 22.09 går tåget hem så vi är i katrineholm runt halv 12. Ska bli både skönt och tråkigt att åka. Haft de riktigt härligt här.


Mina


Älsklings


Andra älsklingens :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0