came back to reality

Dax att komma tillbaka hit och skriva kanske. Men har haft en del att göra så har inte riktigt hunnit och inte haft ngn lust heller så..

Inte långt kvar till skolan börjar. Helt sjukt hur fort sommaren har gått. Känns inte som om jag har gjort så mkt. Mest vart med kompisar när jag inte jobbat.
Har haft en riktigt bra sista vecka iaf. :)
I onsdags kom Linda och vi spela spel. Dock förlora jag men kul iaf.
Torsdag blev de shopping med Alice, fick med mig en hel del riktigt mysigt.
Fredagen blev de myskväll med Lina och Amanda, kollade på film och käka massa tjokismat :)
Lördagen så firade Tobias, Danne, Tove och Liselotte min 18 årsdag. Bättre sent en aldrig ;D De var iaf en riktigt härlig kväll kan jag säga. Något som jag verkligen behövde.
Älskar mina vänner och älskar min extra familj. Utan er skulle skulle jag inte funka.
Massa kärlek!!!



Blev lite fyrverkerier också i lordags. Självklart bara för att jag fyllt år ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0