25 Aug

Konstiga lektioner vi har.. Gå och plocka blommor. Dagis nivå känns de som. Aja slut klagat.
Drog ner på stan en stund. Tänkte ta hål i naven men hon var inte där så nu får jag vänta enda tills på måndag. Hatar att vänta, vill ha allt dirr. Men men lika bra, vill inte bli sjuk till helgen och förra gången jag tog hål i naven blev jag jätte sjuk av ngn anledning. Ska man va fin så får man lida pin :)

Håller på med maten nu och sen ska jag träffa Emelie ett tag. Och sen senare i kväll ska jag mysa med Linda :) Emellan där ska jag hinna pussa på mamma också för kommer inte se henne på över en vecka. Tycker de ar taskigt att hon ska åka ifrån mig när hon nyss flyttat hem :( huset blir så tomt.. Får hitta mig en sov kompis tror :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0