Äckelsöndag

Hej alla söta och fula för den delen med. Eftersom Ellen har varit lite kass på uppdatering nu så tänkte jag att jag passar på att tittar in och skriver några rader för att fylla ut tystnaden. Ellen flydde ju till Stockholm igår och helt ärligt så blev jag lite avundsjuk påna, det är ju inte alla som bara kan ta en spontanare sådär. Nästa gång ska jag tvinga henne att ta med mig, skulle också vela komma bort från denna skitstad vid namnet Katrineholm.

Sista dagen på lovet idag och kan ärligt säga att söndagsångesten börjar komma smygande då jag faktiskt har varit dålig hela lovet och inte pluggat något. Känner jag Ellen rätt så är jag inte ensam om detta. Nej nu ska jag inte kladda mer. Ska sakta men säkert ta tag i mitt plugg, här har ni en förbannat bra låt att lyssna på tills Ellen är tillbaka med update eller varför inte kolla in min blogg? KLICKA!




// Sandra Hammarbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0