Bäst att vara på den säkra sidan muren

Här är jag igen. Vad ska jag bjuda på för smaskigt idag då? Kanske Ellens djupaste hemligheter? Hennes mest pinsammaste händelser? Eller så är jag helt enkelt snäll mot mitt lilla hjärta och inte skriver något märkvärdigt överhuvdetaget. Vi sitter just nu bredvid varandra och lyssnar på musik i varsina lurar. Vad som spelas i hennes vet jag inte men i mina så spelas det KENT. Om fem minuter så ska vi kila bort till Vita för att ha dagens sista lektion.

När jag kommer hem från skolan så ska jag plugga lite och hjälpa till lite hemma. Om tiden tillåter så kanske jag ska övertala Ellen att ta en promenad med mig. Men då gäller det att jag sätter igång när jag kommer hem direkt!
Vi hörs och ses när vi hörs och ses!


The bright and the dark side.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0