Let it be

Kom hem från yougan för typ en timme sen. Vet inte va jag ska säga om de. Lite speciellt.. Vet inte riktigt om de är min grej men va fan, måste ju prova på ngt nytt :) Iaf först så höll jag på att få panik för vi skulle ligga still sjukt länge (typ en kvart.. ) sen massa konstiga rörelser, typ stå på alla 4 och svanka (stavning) och sen ut med ryggen. Tänkte på min söta Linda Karlsson då för hon har berättat hu bra man kommer bli i sängen för man blir så vig ;) Linda, du och jag får testa lite ;D
Aa sen på slutet iaf så var man ganska trött, kändes som det var morogn och att jag skulle till skolan. Räcker väl men att jag ska känna den känslan 5 gånger i vecka :O
Ska sluta klaga nu för jag tror det kommer va roligare när man gått några gånger :)
Imorgon blir de skola som vanligt, men jag får med mig Amanda hem efter skolan, vi ska plugga och så ska vi mysa i samma säng hela natten :) ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0