Awesome

"Att öppna denna bok med en taskig framsida visade sig vara fucking awesome"

Förklaring: När jag fick reda på att jag och Ellen skulle hamna i samma klass på uppropet, i matsalen på Lindengymnasiet så höll jag på att flyga i taket. Jag har inte kommit överens med hennes (dåvarande?) bästvän tidigare och trodde att det skulle bli exakt samma sak med Ellen. Jag kommer ihåg att jag sa något i stil med "jag ska aldrig ens prata med den där (*sandra säger ett ganska fult ord*)". Jag dömde henne precis så som man dömer en bok. Omslaget ger inte innehållet en chans. Om man sen om man ger boken en värdig chans så kan man upptäcka "jo men den här var nog rätt så bra i alla fall". Av detta har jag lärt mig att inte döma folk innan jag gett dem en chans att lära känna mig, eller jag gett det en chans att lära känna dem.

Att öppna Ellen är bland de bästa jag har gjort, (vänskapligt!). Hon är en helt underbar vän och en helt awesome bästa vän. Jag kan bokstavligt talat säga att jag älskar henne. För det gör jag verkligen! (Då får ni se det som så att jag inte är en person som kastar ut dem där tre små, värdefulla och betydande orden i onödan. Från min synvinkel så ska man få förtjäna dem!).


This is what I call love! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0