Oxe

Blev korv och pomfritt till kvällsmat. Bra start på den nyttiga maten (Y) usch va trött jag är på mej själv, kan aldrig göra som jag säger inte med ngt ;)
Imorgon blir de ID på morgonen, känns lite halvt.
Dax att sova kanske? Jah!
God natt! ♥


Jag och en vän snackade för inte så länge sen om vem man kunde lita på och vem som verkligen var ens vän.
Här kommer mitt Horoskop för månaden:
Sex och kärlek: Du känner dig ur form, men om du nu tycker det är så jobbigt så klaga inte utan gör något åt de.
Vänner och nöjen: Det finns många som vill vara din vän just nu, men  du vet vilka som är dina riktiga vänner. Eller?
Karriär och pengar: Du oroar dig alldeles för mycket för saker på jobbet som du ändå inte kan göra något åt.

Kommentarer
Postat av: Sandra Hammarbäck

Det är klart du vet vilka dina riktiga vänner är! ):) <3

2011-01-12 @ 01:03:41
URL: http://sandramaries.blogg.se/
Postat av: Henriklinn

Interesting site. Worth the visit!

2011-06-17 @ 09:40:49
URL: http://henriklinn.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0