this is not okay

Har glömt den där stickan till internät hos Filip så får sitta på mammas dator. Fan va svårt det är, man är ju så van vid mac så de blir lite fel. men men man måste ju lära sig :) 
vet inte riktigt va jag ska göra nu faktiskt, Sitter och iriterar mej på lite folk. Dom säger en sak och och menar/gör en annan sak.
Jag ska bara finnas till för dom, men sen är det skitsamma. Och jag tror fan inte att jag är den enda här i värden faktiskt som känner så ;) Inte kan man säga ngt heller då blir det ett jävla liv :) men nu ska vi inte vara såna.
Ska helt enkelt ta ett bad, lyssna på musik och bara kopla av :)


hahahaha här får ni lite fula blider på mej när jag var liten ;) känner att jag va tvungen att lägga ut dom , får väl se om ni känner igen mej :D



   
Detta är nuet då om de är ngn  som inte vet ;)




Första gången i London. Hela 14 år va jag där :D



Hehe ngn som kunde tänka sig att jag har ridit? Faktiskt i 7 år, sen ramla jag av och bröt armen och då slutade jag. :D


Finns inte så mycket att skriva om den här bilden, den pratar för sig själv. (pucko) ;)



hahahahhah... puss på att jag är så jävka snygg! :)




Ramla efter att dom hade tagit bilden om ngn ville veta ;)



..



Där har vi min första bästa vän som jag hade från dagis till 6:an. Erika Rehnberg heter hon. Vet inte riktigt vart hon håller hus nuförtiden.



aa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0