I need you need

Usch förkylningen blir bara värre och värre.. Kan vara för att jag inte vilat utan hela tiden gjort ngt. Men men de har de vart värt. En otrolig helg har jag haft. Fredags hos Jennifer en riktigt trevlig middag som slutade med lite krök. Sedan hemma hos mej i går då med lite trevligt folk. Börja med lite lekar och fortsatte med sanning och konsekvens ;)
aa de blev en galen kväll iaf, och de behövdes. Inte bara för mej kan jag säga...

Kungen kommer du ihåg när vi tagit dom här bilderna? :D
De är typ mer en ett år sedan :blush:

Kommentarer
Postat av: lina

sv: åh tack för att jag fick komma finfina du! <3

2011-01-09 @ 15:09:32
URL: http://linaasofias.blogg.se/
Postat av: Sandra Hammarbäck

Haha vart fan har du hittat dem här bilderna :O



Bild 1: Sarah Ankarstrand

Bild 2: Jennifers födelsedagsfest i Byle

Bild 3: Sarah Ankarstrand

Bild 4: Sanna Axen (om jag inte minns fel?) ;)



<3

2011-01-09 @ 16:45:44
URL: http://sandramaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0